Kommit hem från Sofia! :)

Hej allihopa! Nu har jag kommit hem från Sofia! :) Först tog vi bussen till Sofias pappa och hämtade ingridienser och sedan gick vi till Sofias mamma och innan vi skulle baka så gick vi ut med Sofias hund Molly. Sedan började vi att baka kladdkakemuffins och dem blev jättegoda! Men Sofia tyckte att dem blev lite för gräddade men jag tyckte att dem blev perfekt. Efter att vi hade bakat så satt vi oss vid datorerna och sdan skulle vi äta macronipudding och sedan följde Sofia med mig till busshålplatsen som hon alltid gör och mens vi väntade på bussen så såg vi lite fyverkerier. Antagligen hade någon sparat när dem hade köpt och nån fyllde år. Det var iallafall coolt med raketer i slutet av Januari liksom! :P
Nu sitter jag och kollar på mästerkocken, egentligen ville jag kolla på 112 på liv och död men dem andra skulle kolla på det här så ja. Vad skulle man göra om man bara har en tv? :P
Vi hörs imorgon! :)

Sofias hund Molli! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0