Konstig dröm! :P

Hej allihopa! Nu har jag precis vaknat, eller för typ en kvart sedan! :P Nu sitter jag med datan och bloggar och så! Sedan ska jag ut till kaninerna och hoppa med dem! :)
Inatt drömde jag en jättekonstig dröm...asså det konstiga var att jag tänkte innan jag skulle sova såhär: tänk om jag drömmer att jag och Sofia bråkar typ. Vi bråkade för ett tag sedan på rikigt. Asså jag och Sofia! :P Så det drömde jag...men det konstiga var att jag drömde att vi var i stallet och sedan skulle vi ha ridlektion men vi kom försent. Antaglien för att jag hade berättat för Sofia att vi gjorde det en gång på riktigt och ja det var jättekonstigt! :P
Hehe...men ja! :) Nu ska jag göra lite annat, typ plugga och så! Hej då! :)


Sofia! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0