Längtar till sommarn!

Hej allihopa! Nu är jag i skolan. Igår snöade det ju och det var jättehalt. När jag skulle åka till skolan så höll jag på och glömma min mobil så när jag skulle hämta tillbaka den så höll jag på och ramla. Jag längtar faktiskt till sommar, till april och maj. När det blir ljust igen. Men det är ju långt kvar...får vänta...se om det kommer någon mer snö, me harr typ slutat att hoppats. Nu längtar jag till sommarn igen! Det måste bli sommar snart! :) Det är mysigt att åka buss när det är sommar förutom att det är varmt då ra men annars är det faktiskt mysigt när det är maj och åka buss! :P Slippa ha jacka, mössa och vangtar! Längtar så! :) 
Tänk att det redan é Fredag. Idag är det So prov, men vi behövde inte plugga till det eftersom man får använda boken och datorn, så man har alla svar typ, lite konstigt...men ja! :P Nu ska jag nog ta och avsluta hej då! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0