Lunchrast! :)

Nu har vi lunchrast! Jag hade tänkt att köpa en kladdkaka eller något annat gott som dem sålde här, men det hann jag ju inte för vi sitter altlid så länge på lunchen. Suck, blev lite besviken när jag kom från matsalen och såg att allt var slut! Hoppas vekrligen dem säljer någon annan gång! Efter rasten har vi ju No, sedan slutar vi! Så skönt! :) Längtar verkligen till helgen. Idag ska vi ju kolla på Harry Potter och äta pizza och sådär :) Imorgon vet jag inte vad jag ska göra...tur att jag verkligen är och tävlar ibland för ananrs skulle jag inte ha någonting och göra! Så det är tur det! ;) Nu ska jag surfa vidare så hej då! :)


Ska nog baka kladdkaka när jag kommer hem föresten! :) Eftersom jag inte hann köpa idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0