Lunchrast! :)

Nu har vi lunchrast! Så skönt! :) Jag och Sofia sitter och bloggar! :P Vi har haft Svenska, Slöjd, Matte och lunch! :) På Svenska gjorde vi klar våra collage om arkitektur och på Slöjden gjorde jag klart provpappret och på Matten gick det ganska bra. Nu sitter man här och väntar på att Engelskan ska börja och då måste jag  föra ner min bärettelse om alligatorer på ett papper eftersom jag har skrivit på dator och sedan vet jag inte vad vi ska göra på Sv/En, hatar det så mycket...man sitter bara där rätt upp och ner på en stol och längtar till att timmen har gått och sedan lyssnar man lite på Petri och sedan ska man läsa ur en Engelska bok och  skriva lite och sedan...ja typ så är det! Så tråkigt! Men ibland är det kul när det är lekar...men det är inte så ofta så ja...
När skolan är slut så ska jag och Sofia ta bussen, eller rättare sagt bussarna hem (måste ju byta buss tre ggr) och hoppa med kaninerna! :)

Nu börjar Engelskan om en minut så jag måste ta och avsluta! Hej då! :) Hörs när vi kommer hem! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0