Ostbågar+Julmust! :)

Tjooobrä! Nu sitter jag och äter ostbogar, vi ska typ se en film. Den heter Super 8 och verkar jättetråkigt, så kommer typ bara kolla lite. Men ska hålal på med datorn mäst! :P









Imorgon ska jag inte göra något speciellt utan bara hoppa med kaninerna. Hehe...glömde att ställa in hindrena så hoppas dem inte har fastnat i all snö och is...:P Så jag inte kan flytta på dem, annars får jag väll träna på dem tills det blir vår! :P Men bomamrna ligger ju typ under snön, så hoppas jag hittar dem! :P Hehe...men sedan ska jag inte göra så mycket mer än det. Så ja..men nu ska jag typ kolla på filmen! ;) Men ska göra en film om hur mycket jag kommer sakna Zidd om dem har sålt honom och om jag aldrig, aldrig får träffa honom igen!!! <3333333 Nu!


Polly hoppar i gulsippan! :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0