Sista minuten inlagg iallafall...

Tjingeling allihopa! NU har vi precis kommit hem fran restaurangen. Jag at kyklingringar med rakor/ Och sedan firade vi Sarahs fodelsedag, men da ska jag och Emma vara pa toaletten och fjanta oss saklart! :P Sa vi missade det...men ja...imorgon ska vi aka hem. Det forsta jag ska jag gora nar jag kommer hem ar att hoppa ur bilen, springa allt jag har till kaninboden, smalla upp dorren. Saga Tjingeling kaninerna (som jag alltid gor, hehe kanske lite konstigt tycker ni da jag men ja...) smalla upp Theodors dor och ta upp honom och krama honom och pusssa honom jattemycket! Langtar sa mycket till det OGONBLICKET men naturligtvis inte att vi ska aka hem. Planet gar 12 eller halv ett imorgoon. Vi ska ga upp klockan sju och traffas vid reseptionen halv atta. Sedan aker vi till flygplatsen...men jag vet att jag har husdjursmassan som vantas nar jag kommer hem och vi har glomt en ditalj....POLLY! :D kaninen jag ska kopa fran Sandra, langtar faktiskt ocksa tills jag ska kopa Polly! :) 
Ja...nasta inlagg blir vall hemma i Sverige. See you in Sweden! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0