Snart aka hem...

Tjingeling. Snart ska vi aka hem och det vill inte jag. Vid den har tiden imorgon sitter vi pa flygplanet pavag hem....langtar inte dit!!!! :( Men samtidigt vill jag ju traffa alla kaniner! :) Det blir nog bra nar jag vall kommer he, man kan ju inte stanna har hela sitt liv liksom! :P
Ja...nasta gang jag bloggar blir vall nar jag kommer hem innan jag ska ga pa husdjursmassan. Langtar till husdjursmassan jattemkt! :D Men jag vet inte om jag kommer hinan blogga efter att vi har atit, for idag ska vi in till stan och dar finsn det kameror! :D Sa kommer titta dar jattemkt, men kommer nog bestalla den jag vill ha nar jag kommer hem. Men kanske, kanske inte! ;D
Vi hors! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0