Snöat! :)

Hej allihopa! :)
Idag har jag varit ute jättemycket. Först var jag ute med Isabelle och Sarah. Jag fotade och filmade. Sedan hoppade jag med Theodor. Tänkte hoppa med Polly men då skulle vi visst till djuraffären så jag kunde väll göra det senare. Vi åkte till djuraffären, där var det också slut på hö eller ja, det var slut på de stora säckarna så fick ta flera små! Det såg inte så värst bra ut och man får säga det! :P Sedan tog jag det som fanns kvar av pelletsen och sedan köpte vi en y rengörgingsspade. Våran har ju försvunnit. När vi sedan kom vi hem så gjorde jag, Sarah och Isabelle rent till kaninerna.
Idag har det snöat jättemycket! :) Hoppas det snöar mer :) Det är ju två dec så jag är nöjd med det här om det inte snöar mer! :) men nog om snö nu! ;) Jag var nyss ute och fotade! Jag fick jättefina bilder på snön! Jag fotade blommor och så, men det är ju så mörkt nu så fotade bara en rabatt som ligger vid dörren typ...den är fin så fick lite fina bilder på den! :P  Jag ska fota mera inne och sådär sedan, lite vattenbilder! ;)
I morgon är det skola...jag vill vara ledig! Längtar så mycket till sporlovet! Då ska vi nog hitta på någonting! Jag längtar också till alla vårtävlingar men det har jag sagt ett antal ggr nu! ;)
På Tisdag ska Sofia följa med mig på ridningen! Det ska bli jättekul! :) Längtar dit så mkt! :)
Nu ska jag gå upp och äta så jag får lägga ut bilderna senar under kvällen! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0