Tränat Polly! :)

Nu har jag tränat Polly! :) Eller gjorde det innan lunch, men jaja. Hon var jätteduktig och inte alls lika skygg som hon var första gången jag tränade henne, hon bakade inte och snurrade inte alls runt lika mycket. Är så glad för det! :) Men jag och Polly hade inte lärt känna varandra så bra i början så det var väll därför och nytt stället såklart! Men vid varje träning så gör hon ett framsteg! <3 Är så stolt över dig gumman!
Hon springer ju fortfarande igenom banorna jättesnabbt och det är ju bra! Men ja...hon har verkligen gjort framsteg. Hoppas hennes virrighet har gått bort helt till våran första tävling! <3 Så vi inte skämmer ut oss eller tar fel väg osv...vill ju inte bli diskvalificerad på din första tävling! Hon virrade ju lite med Sandra också men vi ska träna bort det helt ellerhur gumman! :) Ja det ska vi! Men just nu håller jag på och gör en header...den här é lite hmn konstig... :P 
Men ska fortsätta lite på den och se vart jag kommer, sedan ska jag träna till provet! :)


Denna bild är tagen idag! :) <3
Hej då! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0