Hästens dag/Nationaldagen

Idag är det Hästens dag, men det är ju också Nationaldagen och då är man ju ledig från skolan! :)
Idag ska jag faktiskt åka till stallet igen. Det är inte så ofta som jag åker till stallet. Bara när jag rider, men jag vill det för att filma och kolla på de här hästshowerna som ridskolan ska arrangera idag! :) Det ska bli kul! De börjar kl 1 så jag kommer inte vara där förns då. Men, men. :) Innan och efter stallet måste vi göra rent till kaninerna, det var ett tag sedan sist. :P Men ja...nu ska jag äta frukost. Haha, förra året så skulle våran grupp göra en kadriljuppvisning. :P Jag och Sarah red i samma grupp om ni undrar varför hon är där, tyvärr ser man inte mig.Hej då! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0