Hemma! :)

Idag fick vi sluta jättetidigt efersom Idrottsdagen blev inställd. Trodde vi skulle ha vanliga lektioner men vi fick kolla på film. Vi kollade på en jättebra film. Den hette Fucking Almod och handla om två tjejer som blir lesbiska. Den var iallafall jättebra!  Sedan så samlades alla 8:or och så pratade mentorerna om vad vi skulle göra den sista veckan innan sommarlovet. I vår skola så drar vi alltid och typ badar eller så sista veckan innan sommarlovet, då har man typ inga lektioner utan vi åker bara och badar och så. Men nu ska ju jag på ridläger så jag missar det! :( Men det gör inte så mycket. :) Ridläger är ju så mycket bättre!! men ja. Efter att de hade disskuterat det så fick vi sluta! :) Vi fick sluta tio i ellva, fett soft! :) Så då tog jag 10.59 bussen och sedan gick jag av i Björknäs centrum, bytte till 413 som stog redan inne och åkte ända till sickla bro och där tog jag ju 401:an! Så nu har jag kommit hem, eller för en timme sedan! :P

Ska nog ta och plugga lite på No provet nu, ska ju ha omprov på Måndag. Sedan ska jag sitta och softa vid datorn.
Glömde berätta att jag fick D på min uppsats i Svenskan och sedan fick jag ett D på So provet vi hade förra fredagen. En del av er tycker säkert att det är jättedåligt, speciellt ni som vill ha A i typ alla ämmnen och som läser min blogg. Men jag är iallafall gad över det och jag har fått många mer Cn och så den här terminen men ja! Ska ta och och börja plugga nu då. Blogga mer ikväll. :)


Kommentarer
Postat av: Little darling

Har du lust att ha webb på Skype ikväll???

2012-06-01 @ 19:41:40
URL: http://legoloveer.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0