I skolan! :)

Tjing allihopa! Nu har vi: LUNCHRAST!!! :P Nej jag skoja. Men aja. Vi har iallafall det. Vi har haft Sv/En, Matte, Mentorstid och Bild! :) På Sv/En så lekte vi en lek. Petri sa en bokstav och så skulle man komma på en stad, ett land, ett djur eller en  växt och en känd person. Det var ganska kul. Sedan var det Matte och då kollade vi klart på A walk to rememner. Den var ganska sorgsen i slutet för det var ett par som blev i hop och sedan dog hon av typ canser eller Aihds. Någonting var det, men det var ju lite sorgligt. Efter Matten hade vi Mentorstid och då skulle vi rösta vad vi skulle göra på förmiddagen sista dagen och så, men jag är ju i Turkiet då! WOOOHOOO! ;) Längtar fett mycket! Haha, de andra är i skolan medans jag är i Turkiet och har sommarlov! Hihi! Men aja. Sedan var det Bild och då ritade jag lite skit! :P Nej, men jag ritade två st teckningar. Ska göra videosarna sedan när jag kommer hem när jag ritar de! Efter det var lunch och nu har vi ju lunchrast. Sedan är det So och då ska vi fortsätta disskutera om Alkohål och sedan har vi Målstuga nu, men nu har vi ju iga prov. Eller jag har ju imorgon, men vi ska få sluta tidigare! :) Har frågat Filippa om det går bra att vi kan ses tio i två istället för kvart i tre. Men nu börjar v, så jag måste ju avsluta! Bye! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0