Kommer inte på någon rubrik! :P

jag kom inte på någon rubrik haha! :P Men aja.
Idag har jag inte gjort så mycket, bara varit ute mest och annars har jag suttit inne med datorn! :P Hehe...jag skulle egentligen filma och så idag, men jag kan göra en film iallafall och jag filmade när jag tränade Theodor! :) Men ja...sedan har jag inte gjort så mycket mer, men jag längtar tills imorgon! :D Det är ju tävling då! :) Jag gjorde funktionärslistan till tävlingen! :) Okej, ingen typ brydde sig, men ja...ville bara säga det haha! :P
Det är kvällstävling imorgon och det är samling 16.00 och första start är 17.00! :)

Jag vet inte vad jag ska bogga om, har typ bloggtorka! :P Så nu jag har bestämt mig att ni ska få önska inlägg! :) Komigen nu hörni, har inte så mycket att blogga om, men ni får vara beredda på att jag inte kanske gör de nu, eller jo såklart några gör jag ju, men inte om jag ska liksom fota något och så! :) Det för jag göra imorgon och de inläggen får bli tidsinställda så ni har något att läsa! :)
Så önska på! :) Ikväll ska ni iallafall få bilderna från Turkiet! :) Ska även lägga ut de på facebook och så. :)
Men ja...vi får höras senare då. Hej då! :)

Trackback
RSS 2.0