Kommit hem från landet! :)

Nu har vi kommit hem från landet och det var väl kul och mysigt där...nej, om jag ska vara ärlig så var det TRÅKIGT! :P Men man vänjde ju sig, men jag spelade mest xbox och lite sådant! :P
Men aja.
Vet ni?! Polly har fått ungar!!!! :D Hela 7 eller 8 st! :D Vet inte riktigt men något sådant är det!!! :P Är ni intresserade så är det bara att skicka en kommentar! :) Sedan måste jag ju få ert telefonnummer och sådant, men det tar vi ju sedan! ;) Aja...har nog inte så mycket mer att blogga om, så hej då! :)


Kommentarer
Postat av: Linnea

De kommer inte bli hopp kaniner precis??

Svar: Jo, det kommer de absolut! :) De har jättebra hoppföräldrar! :)
Emelie Bäckman

2012-06-25 @ 20:02:07
URL: http://knasigamoi.blogg.se
Postat av: Linnea

Hur vet du att de kommer de? för theodor är lätt och polly är lätt

Svar: Det där spelar ingen roll tycker jag. Bara de är duktiga hoppföräldrar. Vad gör saken bättre om de är svårklassade? Alla tror bara att de blir bättre hoppkaniner om de är i högre klasser. Men i själva verket är det inte så.
Emelie Bäckman

2012-06-26 @ 17:54:12
Postat av: Linnea

Vet du äns hur man bettfels kontrollerar de?

Svar: Ja? Man kollar bettet?
Emelie Bäckman

2012-06-26 @ 19:03:37
Postat av: Linnea

Asså inga hoppisar de

Svar: Jo?
Emelie Bäckman

2012-06-26 @ 23:31:56
Postat av: Linnea

Nej, Du skrev . " bara de är duktiga hoppföräldrar" De är inga bra hoppare!!

Svar: Haha jo? Du vet ingenting om mina kaniner. Du håller ju inte ens på med kaninhoppning!
Emelie Bäckman

2012-06-27 @ 17:28:02
Postat av: Felicia

Det är väll klart att det blir hoppkaniner! Om föräldrarna är det så är det väll klart att ungarna blir det?!;)

Svar: Ja såklart! :)
Emelie Bäckman

2012-06-29 @ 00:34:18
URL: http://viitaflingor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0