Kommit hem från Turkiet! :)

Tjingeling allihopa!
Nu har vi kommit hem från Turkiet tråkigt nog!!! :( Det var så kul där!!! Ville bara inte hem. Fast det skulle ju bli skönt också. :) Träffa Theodor och ja alla djur! :) Men när man kom hem så var ju såklart Piggelin borta igen Har inte berättat det här för er men hon rymmer väldigt ofta, eller inte väldigt ofta. Men hon rymmer ibland och hon är så svår att fånga! Vi har letat i flera timmar och vi hittar inte henne. Vi har sett henne då och då och det är bara att hoppas hon kommer tllbaka, min lilla älskling!

Men det var inte det jag ska berätta om utan om ridlägret! :) Det var jättekul där!!!! :) Jag fick en häst som hette Umut. Lite konstigt namn, men vi var ju i Turkiet och då har de ju sådanna namn där. :) Vi fick galoppera vid stränderna tre ggr om det inte var mer. :P Sedan red vi i byar, i höga berg och ja i verkligen alla naturområden eller vad man ska säga.

Men en dålig sak var maten. Vi fick bara någon vegitarisk mat varje dag och jag hatar det! Så jag satt bara där och peta! :P Men lite fick ma ju i sig, men man behöver ju mat när man ska rida 3 -4 timmar varje gång liksom. Aja det var iallafall Toppen där och bilder kommer sedan! :)
Nu får jag väll gå ut och leta efter Piggelin igen! :P

Trackback
RSS 2.0