Lunchrast! :)

Nu har vi lunchrast och dagen har hitills rullat på bra! :) Vi började som igår med Svenska och där kollade vi klart på filmen om det Trojanska kriget. Efter det var det slöjd och jag är ju klar med min lappkudde så jag satt bara vid datorn och så gjorde jag den här:
Jag hade påbärjat med den förra vårterminen, men jag blev aldrig klar så jag gjorde klart den. :)
Efter slöjden var det Matte men då kollade vi på A walk to remember. Förstog typ ingenting för de fixade inte texten! Men ja...och nu har vi lunch och sedan ska vi ha Engelska och Sv/En.
När skolan är slut så ska Sofia följa med mig hem och hon ska också följa med och kolla på när jag rider! :) Hoppas vi inte rider ut bara...
Men ni får ha det så bra så hörs vi sedan! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0