Midsommarafton! :)

Idag är det ju Midsommarafton! :) Vi firar med våra kusiner m.m. :)
Det är jättetrevligt här och om ni undrar varför jag kan blogga så är det för att jag tog med mig min dator till landet för att göra filmer om Theodor! Vi har ingen internet där, men jag lånar av de som vi firar midsommar här, de har ju internet eftersom de bor här.
Det var bara att slå in en kod så det var ju enkelt! :)

Nu ska vi snart äta jordgubbstårta och så, så jag antar att jag måste avsluta! :) Men jag bloggar mer när jag kommer hem! :)
Hoppas ni får en bra midsommar! :)
 

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hej, jag har hört att du har kaninungar på gång. Är det sant? I så fall är jag ev. intresserad men har några frågor.

Har du stamtavla på ungarna?
Kontrollerat bettfel?
Könsbestämt?
Stamtavla på föräldrarna?

Det var nog allt.

Med vänlig hälsning
Lotta

Svar: Hej! Japp, jag har nu fått ungarna! :) De kom idag 25 juni! :) Jag har tyvärr inte stamtavla.
Jag har kontrollerat bettfel.
Jag könsbestämmer efter några månader. :)
Emelie Bäckman

2012-06-24 @ 21:38:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0