Nacka Forum idag! :)

Idag ska vi åka in till Nacka Forum igen! :)
Jag behöver ett nytt minneskort till min videokamera för den typ förstörde sitt minneskort som jag hade för först var det typ 200 min, sedan förminskade den 180, 160, 150, 140 osv osv...och nu är det bara 1 min kvar och det är ju typ ingenting! :P Så jag måste verkligen ha ett nytt minneskort. Om den fortfarande håller på så så när jag har köpt ett nytt minneskort ska jag faktiskt lämna in den. Då är det ju något fel om jag har bytt minneskort och allting. Måste också köpa ett batteri till den, det förminskas också! :P Man kan ju ladda, men förut hade man ju så himla mycket batteri på den och nu typ ingenting. Eller jo kanske 130 min, men ändå! :P Sedan måste jag ha ett fodral till min digitalkamera också! :)

Aja...sedan ska mamma typ kolla på ny telefon, för hennes är sönder och sedan åker vi väll typ hem! :) Men ja...det var det, ska äta lunch nu. Men vi hörs sedan! :) Hej då! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0