Resultaten!

För ungefär två timmar sedan kom jag hem efter en lång dag i Berga. Det var också den sista dagen på Bergadagarna idag tråkigt nog! :( Men vädret var mycket bättre idag, det småduggade lite ibland. Kaninerna gick jättefint på banan! :) Här kommer resultaten:
Piggelin gick på 0+0 igen och kom på 1:a plats igen. :P Nästa tävling ska hon starta lätt!
Candy: gick på 1+1 fel.
Fluff gick på 2 fel och kom inte med till final.

Theodor: gick på 1+1 fel.
Tyvärr så vet jag inte vilken plats de kom på då jag gick innan prisutdelningen och jag glömde mina tävlingsböcker på tävlingen idag! :P Men de tar väll de i transporten så att jag kan hämta de nästa tävling. :)
Det var iallafall jättekul idag och jag längtar såklart redan till nästa tävling! :D
Jag och Fluff idag på tävlingen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0