SNART SOMMARLOV!!! :D

YEES! Snart sommarlov! Kan knappt tänka mig att det är det! Men det är det och det ska bli så himla skönt, roligt och allt vad man kan tänka sig med sommarlov!!!! :D Jag längtar så sjukt mycket tills jag kommer hem för då har jag sommarlov!!!! :D

De sista dagarna har varit vädigt soft. Vi får se ofta på film och så, men det är ju bara bra! :)

Vi har haft Engelska, Idrott och So. På Engelska så skulle alla åttor öva inför skolavslutningen. Vi ska sjunga då, men jag är ju inte med så jag stannade uppe hoss Ullis medans Sofia gick till musiksalen. Efter det fikade vi och sedan var det Idrott. Då hade vi röstat om att det skulle vara spökboll, så vi spelade det. Sedan spelade vi Flaggan och ja lite sådant! :) Sedan var det So och då kollade vi på Flugornas herre ända fram till lunch. :) Har redan sett den, jag såg den i min gamla klass fast i svartvitt. Man kom ju ihåg lite bitar från den. :)
Men ja...det här var mitt sista lunchrast inlägg på ett tag! ;) Längtar så himla mycket till sommarlovet!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0