Tjenare bloggen! ;)

Hehe...kom inte på någon  annan rubrik! :P Men men. :)
 
Glömde och berätta att vi skulle åka och lämmna min gamla digitalkamera idag. Ni kanske minns den där Olympus kameran? Den lämnade vi illafall in idag hoss Net on Net där jag köpte den, sedan fick jag även fler Harry Potter filmer! :D Snart har vi alla, bara tre till! :)  Sedan gick vi till en Hästaffär och där fick jag ett nytt spö och en ny ridväst. Har haft den jag har nu i typ 4 år så det behövdes! :P Sedan åkte vi hem! :)
Här kommer bilder på det jag fick! :)
 
 
Spöt. :)
 
 
Ridvästen. :)
 
Harry Potter och Hemligheternas kammare.
 
Harry Potter och Fången från Azkaban.
 
Harry Potter och Fenixorden.
 
Sedan var det inget mer. :)
 
P.s, svarar på frågorna ikväll, så ni som inte har frågat får skicka in era frågar nu! Ni kan fråga ändå till 21.00!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0