Tjing!

Nu har vi lunchrast! :) Vi har haft Svenska och No. Vi fick ju sovmorgon och det var som jag trodde till 9.30 så vi började md Svenska. Där fortsatte vi att kolla på filmen om Troja. Sedan var det ju No och då skulle vi bygga med lego. Det var jättekul! :) Men en mindre rolig sak med den lektionen var att jag fick reda på vad jag fick på No provet som vi hade i Fredags. Jag fick ju F som vanligt. Aja! Skit it...nu får jag ha omprov på det i höst. Sedan var det lunch och efter rasten ska vi ha Hkk och då tror jag att vi får reda på vad vi får för betyg på det där lilla provet som vi hade förra Måndagen. Tror jag får ett C-B för det kändes som om jag bara hade två fel! Men man vet ju aldrig! ;)
Nu ska jag nog avsluta, vi hörs när jag kommer hem! :)

Kommentarer
Postat av: Therese

Vad fick du på Hkk provet? :D

2012-06-04 @ 16:45:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0