Clear Round 25/3

Jag fick Tuva och jag ba: hallå jag rider MP men då sa Annika att Tuva gick som MP också så jag fick henne och ja liksom...okej! :P 
Först byggde vi banan och sedan gjorde jag i ordning Tuva, när alla var klara så hoppade vi upp på stallplan och sedan skrittade vi in till ridhuset.
Först skulle vi trava och renodla hästarna. Efter det skulle man komma fram på ett pyttelitet hinder! :P Jag ba...eh...ok det här var väldigt litet, det var typ 5 cm! :P Men det gick bra iallafall! :) Hon var ju ganska het men hon lyssnar när man bromsar henne! :)
På banan gick det fort men det gick jättebra! Kan faktiskt säga att det gick för bra!  Hon lyssnade bra och kan inte säga så mkt mer om det! :)
Nästa gång ska jag tävla Bed A:o. Har ju klarat det (man måste rida felfritt tre ggr för att tävla Bed:Ao) men första gången jag tävlade det gick det åt helsicke! :P Jag kunde inte banan och jag tog fel väg och blev utesluten! :P Hehe...men ja, så kan det gå ibland! :P Men ja! :) Det var det, det! :) Det är ju lite roligare än kanintävlingarna men jag kommer ju såklart inte sluta tävla kaninhoppning och jag älskar fortfarande att tävla med kaninerna! :)
Menmen, hej då! :)



Tuva :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0