Fredags eftermiddag!

Nu har jag kommit hem och det är Fredags efteriddag! Jag glömde att blogga på lunchrasten så ja! :P  Kan ta skoldagen nu! :)
Först hade vi Engelska och på varje Engelska lektion så ska jag och Sofia gå upp till en som heter Ullrika och hon hjälper oss och så. Både jag och Sofia har ju inte godkänt i Engelska så ja!: P Men idag så fick vi reda på att vi skulle göra en pjäs! :) Det skulle vara för typ barn! :P Vi skrev och skrev. Men jag kom på att vi kan ju spela in och göra en film om det här hos Sofia och sedan skicka filmen till Karin (vår riktiga Engelska lärare och Ullrika)! Så ja...vi ska typ spela in filmen hos Sofia. Den ska bli roligt! :P Kommer lägga upp den på Youtube om det är tillåtet av Sofia såklart och då kan jag lägga upp den här på bloggen med! :D :P Men ja...över till skoldagen! :P Sedan hade vi Idrott och idag var det också pingis. Först skulle vi bara öva och då delade Sami (vår idrottslärare) upp oss två och två och jag hanmnade med Olaf! Han är så långt och konstig! :P Men ja... Vi skulle slå bollen till varandra på golvet och så för det fanns inte pingsbord till alla. Men ja! Det gick inte så bra för mig men inte undra på, han slog så långa och höga bollar! Så jag fick gå och hämta den hela tiden för att jag inte kunde ta den. Men ja. sedan skulle vi byta så att de som övade på golvet fick pingisbord och så! Sedan var det, So i två timmar och då såg vi på filmer som de andra i klassen hade gjort i femman. För vi ska göra en film om demokrati också! Det ska bli kul!! :) Då ska man få låna en videokamera och spela in och göra en film på Imovie! :) Fat man blir ju betygsatt och så :) Men ja...nog om det. Sedan var det lunch och No! Nu har jag kommit hem och jag ska inte göra så mkt, bara plugga!... På Söndag är det tävling och det ska bli så kul! :D Men ska nog ta och avsluta nu...hej då!


Det fick bli en bild på mig och Sofias hund Molli! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0