Friday afternoon

För ungefär två timmar kom jag hem, då hoppade jag med Theodor och gick även med honom på tomten! :) Låg ner i gräset med honom! :) Apropå det, nu kom jag på en idé! :P Det rimmade! ;) Haha, jag är lite flummig nu, men jag kom på en jättebra idé! Om ni kommer ihåg den där filmen Love Killer som jag gjorde förra året om Theodor? Jag kan ju filma med datorn! :D Gjorde det när jag spelade in Love Kier! :) Asså man kan filma med webbkameran på Imovie och samla in filmer! :) Det ska jag göra imorgon! Gud vad bra att jag kom på det! :) I skolan tog Sofia också med sig sin kamera som jag kan fota med så länge tills jag får min nya kamera! :) Men ja...sedan gav jag kaninerna vatten och lite sådant! :) Nu ska jag bara ta det lite lugnt och sedan ska vi äta och vi ska äta Tacos! :D Sedan ska jag bada och så! :) Men ja...har inte så mkt mer att blogga om just nu så hej då! :)
Glöm inte frågestunden!


Haha, såhär brukar jag göra på mina tacosar! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0