Haft Svenska!

Nu har vi haft Svenska. Dagen började med Mentrostid och Målstuga. På Mentorstiden ropade bara Petri upp vilka som var här som han alltid brukar göra. Sedan gick vi igenom veckan som vanligt. Sedan fick man plugga till Idrottsproven. De som skulle göra omprov eller skulle vilja höga sin betyg på proven. Jag skulle ju göra omprov. Först gick det inte så bra för mig och det kändes som att jag int skulle bli godkänd och kom inte ihåg nästan någonting. Jag lämnade in det och kände mig lite missnöjd. Men sedan när Sami kom in och frågade om jag var klar så tog han upp mitt provpapper och kollade igenom det. Han frågde liksom: vad är det här för muskel? Vad gör man för att träna den? De kom jag på det och sedan kollade han igenom det och då sa han att jag hade minst godikänt! :) Yeay! :P Men ja...nu har vi haft Svenska och där övade vi på att ploocka ut Predikat, Subjekt, dio, io. Hälften av er förtår säkert inte vad jag det är men orka förklara! Nu sitter jag och Sofia här vid skåpen och vi ska snart börja Non och det betyder att vi måste gå upp till No salen snart. Sedan ska vi ha Hkk och sedan slutar vi! Men antar att jag måste avsluta! :) Hej då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0