Halv åtta hos mig!

Nu har jag kommit hem. Eller det var för typ 30 min sedan! :P Just nu kolllar jag på halv åtta hos mig. Det var länge sedan! Slutade bara göra det en gång i höstas och sedan har jag inte gjort det sedan dess. Det är ju ganska bra! Det är ett matprogram som går ut på att det är fyra st personer varje vecka som bjuder hem varandra och så ger de poäng på maten. Det blir förrätt, varmrätt och efterätt. Den som får högst poäng får 15 000 kr. :)
Det är Mondag-Torsdag klockan halv åtta förstårs! ;)
Efter programmet är slut så ska jag till konsum för att handla något mumsigt och saft! :) Tror jag ska köpa en semla för snart är ju de borta och det var rätt länge sedan jag åt semla! :) Sedan måste jag ha en ny tandborste! :) Har haft den jag har nu i flera månader...lite ofräscht jag vet, men jag glömmer att köpa det hela tiden! Men nu kom jag på det! Men ja! :) Nu ska jag kolla vidare på programmet sedan ska jag fortsätta på filmen jag och Sofia gjorde och sedan ska jag plugga Svenska. Kommer inte blogga ngt mer under kvällen men hej då! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0