Hej allihopa!

Nu har vi lunchrast! Vi har haft Idrott, Svenska, No och So. På Idrotten så var det badminton som stog på schemat. På uppvärmningen gick det inte så bra för mig! :P Men inte undra på, jag slog ju liksom vinklat med badmintonracket så ja, bollen flög hit och dit! :P Men sedan gick det mycket bättre efter att jag sa till Sami vad jag gjorde för fel och han förklarade för mig! :P Jaja...sedan skulle vi spela två och två över nät och över plintar. Asså en del slog över plintar och en del över nät! :) Jag slog först över en plint med Sofia och sedan slog jag över nät med Klara och Lovisa innan vi slutade! :)
På Svenskan hade vi ett Svenska test. Det var liksom inför povet och man skulle kolla hur det gick för sig själv osv. Det gick inte så bra för mig! :P Men det börjar att sitta! :) Sedan var det No och där skulle vi ju skriva den där uppsatsen. Vi gjorde det ända fram till lunch så ingen riktig So lektion idag! :P Vi börjar om typ tio i och då ska vi ha tråkmatte och sedan är det musik och sedan slutar vi! :) Idag ska jag följa med Sofia hem, först gick det inte för hon var tvungen att plugga men jag behöver ju också plugga och då kan vi ju göra det tillsammans och då gick det ju! :) Men ja...ska göra lite andra saker på datorn nu innan vi börjar igen! :) Hej då! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0