Hej bloggen!

Cha cha bloggen! ;) Hehe, visste inte vad jag skulle skriva... :P Nu har jag iallafall hoppat med kaninerna och ätit, gör det typ varje dag när jag kommer hem från skolan så det är nästan onödigt att jag har en blogg (såklart jag kommer fortsätta blogga) eftersom jag inte har ngt att skriva om. Därfår får ni önska inlägg nu och så har jag ju en frågestund!
I helgen är det ju tävling, men jag kan inte för Frida har fotbollsmatch! Åhå, ville ju tävla sista ridhustävlingen. Nu kanske ni tycker att jag kan väll tävla ändå men jag kommer typ inte ha ngn att prata med! :P Eller jo, men har ingen som kan fima kaninerna och så får jag typ vara ensam! Nej men man är ju i sina gäng! ;) Men har ju hopptävlingen i stallet som jag kan tävla istället! :) Är faktiskt lite nervös! :P Men pappa kommer filma mig så jag ska lägga upp det på Youtube sedan! :) Hoppas ni vet vad min Youtubekanal heter nu! Man kan ju inte söka på supersmothie för då kommer ju drycken upp men sök på typ t.ex Theodor tävlar rak lätt eller ngt och sedan är det ju bara att klicka på supersmothie där nere under videon för att komma till min kanal! :) Men ja...nu ska jag nog avsluta!
Ni får ha en bra Torsdagseftermiddag så hörs vi imorgon! :)
Komihåg min frågestund! :) Och önska inlägg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0