Hemma!

Nu har jag nyss kommit hem från skolan. Det var ingen samåkning idag som tur var! När jag precis hade kommit hem så gick jag ut till klumpiduns (Theodor) och hälsade på honom! Han nosade på mig hela tiden och ville gosa en stund! :) Har faktiskt saknat honom lite idag! :P
Juste...idag har det snöat också fast inte alls mycket, bara lite men ändå...jag vill att det ska bli vår nu! Inte vinter igen! Men det är ju i för sig bara Mars! Men jaja.
Idag ska jag gå och spela blockflöjt också. Jag har gjort ett tidsinställt inlägg till er så ni inte blir uttråkade! ;)
Nu ska jag inte göra så mkt mer än att plugga, äta middag och gå och spela blockflöjt. Så jag kommer nog inte blogga "på riktigt" mer idag men vi hörs ju imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0