Hoppat med Theodor! :)

Tjingeling allihopa! För ungeär 45 min sedan så kom jag hem och då hoppade jag med Theodor!  :)
Idag hade vi ju Musikprov på Musiken idag och jag kommer nog få ett E. Det spelar ingen roll vad jag får för betyg i Musiken för jag kommer ju inte göra något med det när jag blir stor så nöjer mig med ett E! :) Men jag var klar fem över två och vi slutar egentligen tio i tre på Torsdagar! :) Tänkte ta 414 bussen som gick tio över två men hann inte med den. Klockan i klassrummet går typ före. Så den stog där när jag gick men jag liksom tittade åt höger och tänkte: ja, snart kommer bussen och såg inte att den redan stog där men sedan såg jag ju när den åkte. Så fick vänta 20 min tils nästa buss som skulle komma halv tre! :P Jaja, kom iallafall hem tidigare än vanligt på Torsdagar! Så det var ju bra! :) Nu har jag inga prov och läxor att plugga mer på den här veckan iallafall! Skönt. :)
Ikväll ska vi äta middag hos några vi känner! :) Det ska bli kul! :) Vi ska äta hos Rosie och hennes barn. :) De har två kaniner och den ena ska kanske börja tävla i kaninhoppning! :) Men det blir typ inte förns nästa vår! :P Men ja...ska nog avsluta nu, hej då! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0