Kommit hem från sickla! :)

Nu har vi kommit hem frå Sickla! :) Först åt vi på sushibaren och det var jättegott! Sedan gick vi in på Akademi bokhandeln igen för att titta om det hade kommit ut nya Klara böcker och den här gången hade det faktist kommit ut två nya så vi fick de! :) Det var Klara och fölet och Klaras val! :) Hoppas de är bra men det är de säkert! :D Sedan gick vi in till Kappahl. Där fick jag ett par mjukisbyxor. Behöver typ två till för liksom vid maj, på för sommaren och på våren använder jag jättemycket mjukisbyxor och nästan alla har vuxit ur! Tänkte köpa ett par jättesnygga gula jeans där som de visade på skylt exet men de var naturligtvis slut!
Det känns som om allt jag tycker är snyggt ska vara slut! Men köpte iallafall en tröja som var grå och gulrandig! Den var fin! :) Sedan gick vi in på HM. Där fick jag två st tröjor, ett par gröna jeans istället och två skärp.
Provade lite perfym där också när mamma och Sarah stog i kassan men jag ville inte ha ngt egenligen, provade lite bara! :P Sedan gick vi in på Gina Tricot. Det fanns en liknande sådan tröja som jag la ut här på bloggen där men det var inte en sådan jag ville ha. Det var en annan ful tröja med en e U.S.A flagga men det var liksom inte den jag ville ha! :P Jaja, de var också för stora! Men kan typ ha XS på Gina! :D Men ja...sedan var de där jeansen som jag ville ha jättedyra, de kostade liksom 499 kr!
Sedan tänkte vi ju bowla men vi gjorde aldrig det för vi var så trötta av allt springande i affärerna! :P Men vi gick in på Elgiganten och jag såg min kamera där! Som jag vill ha asså...de fanns bara en grå men det finns ju typ: guld, grå och svart. Kommer välja guld sedan när jag ska få den! :) Men ja...sedan köpte vi fotopapper där för det var ju slut och det räckte inte till Piggelins tävlingsbok och sedan blev det ju fel på Pollys och Candys! :) Men ja...så nu kan jag fixa de också! :) Kan visa kläderna jag fick sedan!

När vi kom hem så gjorde vi rent till kaninerna och jag bytte ut tidningarna och gjorde i ordning transportburarna! :)
Snart ska vi äta och sedan ska jag och Sarah gå till Konsum och handla, godis, chips och läsk! :) Sedan ska jag fixa tävlingsböckerna och kolla på melodifestivaln! :) Det är ju finalen idag! :)  Sedan är det läggdags för mig för imorgon är det ju tävling! :D Vill vara där nu...men jaja! :P Får vänta. Hej då! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0