Långt inlägg! :P

Tjingeing allihopa! Nu är jag äntligen hemma. Vet ni vad jag fick?! Jo samåkning igen! Vad är det för idioter som jobbar där egentligen?! Har de inga öron eller?! Vi har ringt och sagt att jag ska ha samåkning jättemånga ggr och ändå så får jag det!
Eftersom jag har hjärtfel så är jag lite extra infektion känslig, men det märker jag inte av alls. Är typ förkyld bara 3 ggr om året! :P Men jaja, och sedan är det skitjobbigt också! Fick åka ända till Fisksätra idag vettni! Så jävla jobbigt! Och inte nog med det, hade en förare som körde typ 130 km/tim. Det gick så jävla fort, fick huvudvärk och måde illa! Om jag ser han sitta där i bilen och ska köra mig nästa Måndag igen så tänker jag skita i honom och ta bussen som går tjugo i tre istället! Det tänker jag fan göra! Ni kanske tycker jag är bortskämd som ska ha som jag vill...men det är skitjobbigt att lämmna och hämta andra barn! Nä fyfan!

Om ni undrar varför jag har skolschyts så är det för att jag har ju hjärtfel och då orkar jag inte gå lika långt som alla andra. Asså jag kan ju gå och byta bussar och åka buss som normala människor men om det är alltför långt så orkar jag inte. Därför har jag fått skolschyts men jag tycker det inte spelar någon roll om jag kommer hem en halvtimme senare än vanligt med buss liksom, jag tycker det är mysigt och kul att åka buss! :P Det är därför jag åker det ibland!

Men ja...nu ska jag fortsätta med No-redovisningen, behövde skriva om lite och så det ska jag göra nu...man skulle ju egentligen vara klara med den idag och redovisa och så men Klara är i Thailand så jag och Lovisa får vänta med att redovisa tills hon är tillbaka och halva klassen hade typ glömt det! :P Så ja...vi ska redovisa senare. Men har typ jättemånga prov nu...vi ska ha två svenska prov näst-nästa vecka, ett läsförståelse test och ett gramatikprov sedan ska vi ha ett No prov om typ tre veckor men man ska liksom skriva en uppsats och man får ha med sig datorn. Sedan ska vi ha ett musikprov också...så mycket! Måste plugga en massa, men det ska jag faktist så jag får lite bra btyg hära! :P Nej men vill ju faktist ha högre, kan inte bara få E när alla andra får Cn och sånt!
Men oj...:P vad långt inlägg! Får nog avsluta nu! Bloggar kanske mer sedan!  Men har ju plugg att göra så jag får se! :) Hej då!



Hatar er, det är så jävla pinsamt att komma med en taxi när man ser alla gå från busshållplatsen till skolan och kommer liksom där med taxi! Hatar det och Samtrans!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0