Ledig! :)

Nu kollar jag på film med familjen och den är inte så värst bra så jag ligger här i soffan och kollar på Youtube på kaninhoppning och hästhoppning! :P
Imorgon är jag ledig! :) Så skönt! Ska inte göra ngt speciellt eller så utan vi ska bara ta det lugnnt, vara ute och jag med Theodor nästan hela dagen har jag bestämt! :) Ska ju inte hoppa med honom hela tiden om ni tror det men filma lite till filmen jag ska göra imorgon kväll, ligga på gräset med honom och gosa och ja! Ni kanske tycker det är lite konstigt med att jag ligger på gräset med honom, men ni anar inte hur härligt det här! Jag älskar hononom! Han är så gullg min älskling!
Men ja...sedan ska jag inte göra så mkt mer imorgon. Men ska avsluta nu, hej då! :)


Haha Theodor på tävling...:P Han undersöker ganska mkt på tävlingar! :P Här t.ex ska han undersöka andras jackor! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0