Lunchrast! :)

Hej allihopa! Nu har vi lunchrast och väntar på att Engelskan ska börja, sedan ska vi ju ha Sv/En och sedan sutar vi! :) Men ja...jag och Sofia sitter som vanligt i det lilla rummet. Men Sofia bloggar inte, hon hade ingen lust! :P Hon kollar igenom sina JÄTTEMÅNGA bilder och rensar! Det är så himla ortättvist jag har inte ens hälften så många bilder som hon har och när jag har det så tar min data slut på minne! Det är så orättvist! Varför får de datorerna som Sofia har större minne än min?! Men jag har ju många filmer på Photo Booth och de tar ju upp minnet mycket också, men vill ju ha kvar de. Men ändå! Jag vill också ha ett sådant stort minne som hon har...så orättvist. Hon har ju den äldre versionn och de verkar visst ha större minne konstigt nog...men Sofia säger att den har blivit jättetrög så snart tar väll den slut på minne också. Någon gång måste väll den också göra det?! Jaja, nu ska jag ta och avsluta hej då!


Min kära lilla dator! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0