Lunchrast :)

Nu har vi lunchrast! :) Vi har haft Idrott, Engelska och So! :) På Idrotten var det bedömning i badminton och jag och Sofia spelade tillsammans! :) Jag fick ett E och är ganska nöj. :) Om vi skulle ha hunnit så skulle jag ha viljat visa att jag kan få D men, men! :) Det gör inget. :)
Efter Idrotten hade vi Engelska och då byggde jag och Sofia meningar, det var liksom som Alfabet fast man inte samlade poäng och så utan man bara byggde meningar hos Ullis! :) Sedan var det ju So i två timmar och vi spelade in filmen och det gick jättebra! :D Vi har bara en scen kvar och sedan är det bara att klippa filmen! :)
På Onsdag ska jag följa med Sofia hem och då ska hennes pappa visa hur man ändrar formatet så att jag kan överföra filmerna till min dator! :) Men ja...vi ska snart ha No och då tror jag att vi ska fortsätta prata om Fotosyntes eller ngt! :) Men ska nog avsluta nu, hej då! :)











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0