Nacka ungdomsmottagning

Tjingeling allihopa! :) För ungefär en halvtimme sedan kom jag hem. Det var så bra för jag hann med 11.47 bussen, det var ju en 821! :) Så behövde inte byta i Sickla bro, det är ganska jobbigt ibland. Så det var skönt att bara åka direkt! :) Den här gången var det inte en sådan där ful och gammal buss! :P
Idag åkte vi ju till Nacka ungdomsmottagningen och det ligger ju i Nacka forum, där berättade en kille om s e x och vad man kunde få hjälp där! :P Haha, nej men ja...det är ju sådant man pratar om där.... det var mest pinsamat att lyssna på men också lite intressant om jag får säga det själv! :P Haha, nä men jaja!
När jag kom hem så hoppade jag med Polly. Provade ju hennes sele då och den var för liten! :( Men det är ju bara att skicka tillbaka den och byta! :) Hon kunde ha den precis och det är ju inte så schyst!
Nu är det äntligen helg och det är jätteskönt! :) Men ja...nu ska jag göra lite annat, hej då! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0