Orkar inte!

Maja om Svar på kommentar:
jag är ledsen att jag säger det här men.. Varför svarar du på ALLAS frågor förutom mina?.. Tycker att du har en JÄTTE fin blogg!! :D men kan du inte börja svara på mina komentarer jag skriver (Svara) ? :) Jag vill inte värka otrevleg ;) men det är typ så jag tycker :) För 4 gången.. Är du klar med den där filmen?? Och kan du lägga ut den på din blogg?! :D Som sagt vill inte värka otrevlig! ;) Och jag ee inte sur :) Så du veet :D

Svarar inte på hundra frågor som handlar om Youtube och mina filmer och sådant! Ni får följa min Youtubekanal på Youtube om det ska vara så himla viktigt att se mina filmer! Men ja, jag är klar med den nya filmen... -.-

Förlåt men, jag har ju typ länkat flera ggr och jag har sagt att ni får söka på typ Theodor tävlar rak lätt för annars kommer ju filmer på drycken smothie upp och sedan får ni klicka på SuperSmothie under den filmen ni väljer. Jag har länkat flera ggr men här får ni väll en länk igen... SuperSmothie

Men komihåg nu att sök på typ Theodor tävlar rak lätt eller ngt så klickar ni bara på min Youbekanal. Orkar inte lägga upp varenda ny film på bloggen!
Men kan väll länka till min Youtubekanal om det ska vara så himla svårt där nere på länkar också!

'
Tidsinställt inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0