Resultaten!

Idag var det ju tävling i Berga! :D Dagen gick snabbt och jag är redan hemma! :)
Piggelin: Gick på 0+0 och kom på 1:a plats! :) Man fick en liten pokal och ett pris, tog en kräker :)
Theodor: Gick på 0+0 och fick sin 3:e och sista pinne till medelsvår! :D Nu är han i medel krok...undrar hur det kommer gå! :P
Polly: Gick på 3 fel och kom inte med till final. Men hon gick ändå bättre idag än på förra tävlingen! :)
Candy: Gick på 3 fel hon med och kom inte heller med till final!
Men är ändå jättenöjd över dagens resultat. Med tanke på att Theodor är uppe i medel! Är faktist lite nervös till den 28:onde April då han startar medel för första gången i krok! :P Men det kommer nog gå bra, jag ser ju hur kul han tycker det är och vilken fart han har! :) 


Theodor på tävlingen idag! :)

Nu ska jag snart äta riktig lunch, plättarna var inte så goda och mamma hade liksom gjort så att sylten och plättarna var tillsammans, så der var inte så gott! :P Tog bara två st så är fortfarande ganska hungrig. Sedan ska jag bada och överföra videosarna från tävlingen och göra lite andra saker! :)  Men vi hörs ju sedan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0