Snart är sportovet slut! :(

Tjing, tjing! Nu är det Fredag morgon. Sporlovet är snart slut...det vill inte jag! Jag drömmer om skolan nästan varje natt nu och det är väll för att den börjar snart! :( Jag drömmer en masa konstiga drömmar om att jag tog fel buss till skolan och hem och skulle byta till sickla igår och att vi satt i klassrummet och Petri kom in och det ville inte jag! :P Idag drömde jag att jag och Sofia satt i det lilla rummet och bloggade när jag plätsligt såg ett litet hösträd när det var sommar typ. Det var typ som en liten gran fast med löv-höstlöv! :P Och så sa jag typ: asså det är så konstigt för det är vinter när det är sommar och sommar när det vär vinter och höst när det är höst! :P Det var väll för att vi inte fick snö i tid! Vad vet jag! :P Konstig dröm var det iallfall! :P Men ajg vill inte gå tiill skolan, men man är väll tvungen, fan! :( Jaja...om tre veckor är det påsklov! :) Längtar så mkt! :P Hehe...men ja! :) Nu ska jag fortsätta med tävingsbckerna, alla är nästan klara...fast en del blev lite misslyckande, klippte för mycket så det bev för mycket färg på ena och den andra sidan ingenting. Ni kommer fatta när ni ser bilderna. Och sedan hade jag liksom vitt och mätte och klippte till det och så var det vitt där uppe, så jag var tvungen att ta bort det och limma på gult där nere istället på Pollys. Men jaja, kommer göra om Pollys, Candys och Fuffs när vi har köpt nytt fotopapper för nu är alla slut! :P Hehe, tog upp alla! :P Men jaja...nu ska jag fortsätta, sedan ska jag hoppa med kaninerna! 


Längtar tills alla vitsippor kommer upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0