Söndag! :)

Idag är det ju Söndag! :) Först åkte jag till Stallet och var där klockan 8.00.
Hehe kom nästan precis när Annika kom och skulle ropa upp hästar! :) Jag berättar vilken häst jag fick och hur det gick på Clear Rounden sedan! :)
När jag hade tävlat klart så åkte vi hem och var hemma en stund. Jag spelade upp videon pappa spelade in på tvn och den blev ganska bra så jag ska lägga upp den på Youtube och på min blogg! :) Efter det åkte vi till MacDonald´s och åt där. Sedan åkte vi till djuraffären i Högdalen och handlade pellets och hö. Köpte två st till stora hö så att vi har så att det räcker annars är vi tvungna att åka till djuraffären igen nästa Söndag.
Så nu har vi så att det räcker ett tag iallafall! :) Sedan åkte vi hem och jag gjorde rent åt Agnes och Polly och Candy! :)

Imorgon är det Hemstudiedag! :)
Höll på och glömma det där ett tag så det var tur att jag kom på det! :P Men då ska jag bara vara hemma och plugga och sedan hoppa lite med Polly och Theodor. Det var länge sedan jag tränade Polly så det ska jag göra imorgon! :)


Här sitter älskling i sin gamla innebur. Han gjorde det under 2010 då kaninboden inte var klar och vi hade inte köpt burar än och jag fick Candy förra året i Mars och då kom Piggelin, Agnes, Fluff och Lilly/Gråmulle som är såld. Vi började inte ha ha alla kaniner i kaninboden förns förra året på våren! :)
Men ja...ska snart ta ett bad och sådant! :) Så ska avsluta nu! :) Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0