Svaren på frågorna

Majas frågor:
Har ganska många frågor ^^ hehe..
1. hur läng har du haft kaniner?
2. vad är dina fem favoeit kaninraser? :)
3. vad är din högsta drömm?
4. varför gillar du kaniner?
5. Har du något tips på en film? :)
6. har du något syskon?
7. Vad är det högsta du har tävlat i kaninhoppning?
8. varför gillar du hästar? :)

Svar:
  1. I ca 7 år! :)
  2. Vet inte! :P
  3. Vet inte! :P
  4. För att de är så gosiga och så. :)
  5. Ja det har jag. :) Den heter The Only Ones :)
  6. Ja, en syser :)
  7. Lätt (30 cm)
  8. Jag gillar hästar för att de är så härliga djur! :)

Mias frågor:

Vad har du för kamera?
Hur många kaniner har du haft i hela ditt liv?
Har du råkat "döda" någon av dina kaniner någon gång?

 

Svar:

  1. Hade en Olympus D-715 Rosa
  2. Jag har haft ca 8 kaniner i hela mitt liv.
  3. Nej man kan inte säga att jag har "dödat" kaniner så, men glömde jag och min syster glömde av våra förra kaniner: Tindra och Zandra, så en morgon hittade vi de döda i buren! :(
Sarahs frågor:
Din favorit häst på MP

Svar:
Snowberry

Fridas frågor:
Tycker du att du ser bra ut? :)

Svar:
Ja, vadåra?


Frida I:s frågor:
Berätta om ditt bästa kaninhoppningsminne! :)

Svar:
Mitt bästa kaninhoppningsminne är och kommer nog alltid att vara när jag och Theodor var på kaninläger sommaren 2011! :)

Sådär! :) Nu har jag svarat på alla frågor. Kommer kanske göra en ny om några veckor eller så! :) Men ja, hej då! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0