Tjing!

Nu har vi lunchrast! Idag var det en liten speciell dag för efter Sv/En så kom det några från Nacka ungdomsverksamhet och pratade om lag och rätt. Det var i två timmar så vi hoppade över Matte, mentorstid och Bild! Det var rätt intressant det de berättade om och det är bättre än vanliga lektioner iallafall! ;) Sedan delade de upp oss i grupper 1, 2,3,4,5,6 och 7. Jag kom i grupp 5 med, Hedda och två andra från 8a. De delade ut uppgifter och vår grupp fick Tingsrätt. Asså vi skulle disskutera om det. Vi samlades i dynamanten (en byggnad i vå skola) efter tjugo min och så fick alla grupper berätta om vilket ämne de hade disskuterat om. Sedan var det lunch och nu sitter jag och Sofia som vanligt här vid skåpen och bloggar! Vi ska ha So och sedan mentorstid snart så jag måste nog avsluta! Hej då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0