Tjingeling allihopa!

Nu har jag ätit och hoppat med Theodor och Fluff! :) Men kan berätta lite om skoldagen nu! :)
Först var det ju Idrott och då var det rullstolsbasket och vanlig basket. Sedan var det Svenska och då hade vi ju Gramatikprovet! :) Sedan var det So och sedan skulle vi egentligen ha No men Johanna (vår No lärare) var sjuk så vi fick ha So ända till lunch. Då skrev vi våra manus till filmerna! :) Sedan var det lunch och efter var det Matte och Musik! :) På Musiken gick vi igenom vad vi skulle kunna på provet nästa vecka och på Matten jobbade vi bara i våra böcker.Sedan slutade vi och jag åkte hem! :)
När jag kom hem hoppade jag med klumpiduns och jag tog ett hinder till "djungeln" och hoppade med honom där! :P Filmade med videokameran så jag ska göra en till film om honom, men ska importera alla filmer först, lägga över det på en skiva och sedan importera de till min mac eftersom man inte kan överföra bilder med minneskort på mac och har tappat bort öveförningskabeln till vidoekameran! :P Så ja...men sedan hoppade jag vanlig bana med honom och även Fluff! :) Han kan lätt nu! :) Så är jättetaggad till alla utetävlingar för att se hur han kommer gå! :) Han kan iallafall rak lätt men han är inte så säker på krok lätt för då slarvar han osv. Men ja...ska nog avsluta nu, hej då! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0