Torsdag idag! :)

Idag är det Torsdag och vi har precis haft Sv/En. Först skulle vi läsa ur en engelskabok och ja lite sådant! :P Sedan pluggade jag till Svenska provet och Muskelläran! :) Nu är det rast och vi ska typ ha det i en kvart till. Sv/En slutade 9.00 och vi börjar inte matten förns 9.25 så vi har en ganska lång rast! :D Vet inte vad jag ska hitta på så tänkte blogga lite! :P Men ja...när jag kommer hem idag så är det väll bara att fortsätta plugga. Fast Frida har skjutit svenska provet till två veckor men jag ska ändå plugga lite så man kan det! :) Sedan ska jag kanske hoppa med kaninerna, får se om jag hinner! :) Sedan ska jag bara titta på tv och lite sånt! :)
Nu ska jag göra lite andra saker innan vi börjar på datorn så hej då! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0