Tränat Theodor! :)

För två timmar sedan kom jag hem. Då gick jag ut till Theodor och trände honom i medel. Byggde en rak bana den här gången! :) Träningen gick bra och han hade verkligen fart och var vårglad som vanligt! :) Nu har all is gått bort där jag brukar hoppa med kaninerna i vanliga fall så jag hoppade där idag! :) Tränade visserligen inte i två timmar för jag tog lite pauser då och då och gick en liten promenad med honom! :) Filmade en massa med min videokamera så ska nog lägga upp några videos sedan! :)
Nu ska jag äta och sedan är det dags för att plugga till Svenska provet vi ska ha på Onsdag!
Nu skulle jag egentligen ha varit i stallet och vi skulle leda ut hästarna till ridhuset nu! :( Åh, vill rida! Men det är ju lite bra att det inte är ridning idag för då hinner jag plugga mera! Men jaja, nu ska jag äta! :) Det sa bli köttfärsås och Spagetti! Mums! Men hej då! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0