Utvärdering-min videokamera!

Nu tänkte jag skriva lite kort om min älskade videokamera! :) Den är nu ett år, två månader och två dagar! :P Den är jättelätt och enkel att använda! När man vill kolla på filmerna så kan man om man vill också bara sätta in en kabel från tvn, välja vilken film och så spelas den upp på tvn! Bra vah?! :) Den är så bra, jättebra kvalité, zoom osv. Den har x25 optisk zoom! :) Man kan okså ta kort om man vill med den med, fast det blir inte så bra så det är ett litet minus, men jag ska ju få en annan diigitalkamera och har redan en så det gör inte så mkt! :P
Men ibland får jag för mig och vill fota med den också och ibland blir det faktist väldigt bra! :)

Ni kan få en bild som jag fotade med videokameran på min Sprite när vi åka till London! :)

Den tog jag med videokameran! :)
Fick den i julklapp förra året och den funkar fortfarande jättebra och ja! :) Det var lite utvärdering om min videokamera det...hej då! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0