Blev sugen på en päronsplit!

Jag läste split på en blogg och blev så sugen på en pärongsplit! :D Jag vill ha en såda nu!!!!!! Längtar så mycket till sommaren för då kan man äta glass typ hela tiden och jag ska äta päronsplit och Calippo ja! :D
Hehe...lite random inlägg, men ja... :P



Nej nu blev jag ännu mer sugen på päronsplit när jag såg den här bilden! :( Ska faktiskt ta och köpa mig en päronsplit efter skolan idag! xD Blev så sugen på det! :P Har lite småpengar i plönkan så när jag har hoppat av bussen så ska jag gå direkt till konsum och köpa en päronsplit, måste bara komma ihåg det och när jag väl ska köpa en päronsplit så skommer den såklart inte finnas där! :P Men det måste det göra annars...! :P
Okej...väldigt random inlägg, men WHO CARES?! Typ... Nej men, hata matte! Vi har det nu! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0