Fan! :(

Glömde köpa päronsplit! :P Men jaja, man kan inte göra så mycket åt saken. Man kan ju i för sig gå till konsum nu men aja! :P Är inte så sugen på päronsplit längre.
Nu är jag iallafall som ni kanske märker hemma och sitter och bloggar! :P Klumpiduns fick vila idag med för det regnar ju lite nu och det är så tråkigt väder att vara ute så ja! :) Han får inte komma ut idag! :P Men imorgon så ska han få komma ut! :) Men jaja...nu ska jag nog plugga inför Svenskprovet så kommer typ inte blogga mer idag! Provet är ju imorgon liksom! Just...fick mail från Ehab som sköter datorerna att jag ska få tillbaka min dator imorgon! Den ska ju även bli ominstallerad och så! :) Men ja...nu vet jag inte vad jag ska blogga om, så hej då! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0